KAALUKADU - Kaalukate uus kodu

 

 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri   ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Milline kaalulangetusviis?
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta teemale    KAALUKADU - Kaalukate uus kodu -> Kaalu- ja söögiteemad
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
K4tuuu
Külaline





PostitusPostitatud: 15 Mai 2009 22:27:05    Teema: Vasta viitega

Mina ei loe midagi, vaatan lihtsalt mida mis kellaajal suhu pistan. Söön väikestes kogustes korraga. Magusat proovin vähe süüa. Jalutan igapäev lapsega 1-2h.
Tagasi üles
miu



Liitunud: 26 Juul 2007
Postitusi: 39
Asukoht: Armas väike vabariik Põhja-Euroopas

PostitusPostitatud: 25 Mai 2009 11:32:49    Teema: Vasta viitega

Olen ka 100% süsivesikute vaese toitumise poolt Smile Edu sulle!
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
prix
Külaline





PostitusPostitatud: 05 Juuni 2009 19:39:46    Teema: Vasta viitega

Mina olen igasuguseid erinevaid dieete proovinud: Kaalujalgimise punkte lugenud, Atkinsit proovinud, mahlapaastul olnud, lihtsalt tervislikult toitunud. Kaalujalgimisega votsin kunagi oma praeguse soovkaalu, 55 kilo peale alla ja pysisin seal moned aastad kuni USAsse kolisin. Ylejaanud variandid on ka koik toiminud, aga kuna ma votan kaalus ylilihtsalt juurde, siis kaalu sailitamiseks ma pean ikka koguaeg jalgima, mida ma soon - pohimotteliselt oma menyyst valja viskama sysivesikuterikkad toiduained - pasta, kartul, riis, leib-sai, jaatis, shokolaad Crying or Very sad .
Tagasi üles
nexu
Külaline





PostitusPostitatud: 14 Juuni 2009 0:57:53    Teema: Vasta viitega

Ei jälgi ei kaloreid, ei punkte. Kuigi mõni aasta tagasi jälgisin ka kaloreid.. nüüd lihtsalt toitun nii, et hommikul söön korralikult ja ei põe. Lõunal söön sooja toitu, liha jms, aga tervislikult. Õhtul söön samuti midagi toitvat, aga süsivesikuid peaks minu õhtusöök vähe sisaldama. Vahepaladeks puuviljad. Joon piima, mahla, vett. Trenni ma ei tee Confused kusjuures ma patustan tihti shokolaadi, kommi jms.. AGA kaal langeb, olen seni langetanud 3-4 kilo umbes kahe kuuga. (suur ülekaalu mul ei ole)
Tagasi üles
Eydis



Liitunud: 24 Apr 2009
Postitusi: 106

PostitusPostitatud: 24 November 2009 21:37:15    Teema: Vasta viitega

Hmm, ma olen ilmselt kõige kohutavam kaalulangetaja üldse, vett ma ei joo ja kaloreid loen siis, kui viitsin, üldjuhul lihtalt konrollimõttes paaril päeval mõne nädala tagant. Aga võib-olla see selgitab seda, miks ma viimased 2 kuud pole suutnud grammigi alla võtta ja ikka ei suuda end käsile võtta (kriis, appi!).

Söömise kohta siis niipalju, et mina usun, et süüa võib olenemata kellaajast. Ma ei viitsi pikalt põhjendada aga kella ja veeklaase vaatamata suutsin nii poole aastaga 12 kg maha võtta. Smile Muutusid põhiliselt vaid kogused, isegi enamus toite on samaks jäänud. Aga arvan, et olulist rolli mängis siin see, et hakkasin jalgrattaga ringi liikuma. Nüüd, talvel, on see muidugi võimatu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
katulotu
Külaline





PostitusPostitatud: 31 Jaanuar 2010 13:50:08    Teema: Vasta viitega

Õhtul tahket toitu ei söö, vaid midagi, mille seedimine kaua aega ei võta.
Söön tihti ja vähe korraga. Kõhul tühjaks minna eriti ei lase, et vältida hilisemat ülesöömist. Tavaliselt üritan vältida erinevate toitude segamist, et kehal oleks lihtsam.
Joon palju vett ja rohelist teed, sest meeldib. Ennast jooma ma sundima ei pea õnneks.

Selline meetod sobib mulle kõige paremini, sest ei pea liigselt toidule mõtlema ja kaloreid lugema.
Tagasi üles
küpsis
Kaalukadu toetaja
Kaalukadu toetaja


Liitunud: 23 Nov 2005
Postitusi: 1866
Asukoht: kuskil ikka

PostitusPostitatud: 06 Detsember 2016 0:18:50    Teema: Vasta viitega

1. Lihtsalt hakka oma keha liigutama.
Sa ei pea paremasse vormi saamiseks tundide kaupa jõusaalis olema. Kodune trenn või üks-kaks terve keha trenni jõusaalis igal nädalal on parem kui eimiski.
Kui inimesed jõuavad elus madalseisu, nagu näiteks sattumine silmitsi suure kaalukaotuse vajadusega, siis otsustavad nad sageli teha oma elus üleöö radikaalseid muudatusi. Näiteks mingi haige dieet, juua ainult kohvi võiga ja süüa päevas kuus greipfruuti. Sest, olgem ausad, algul on lihtne motivatsiooni leida.
On lihtne leida motivatsiooni 10 kilo kaotamiseks, sest sa tead, et kaal hoiab sind tagasi. On lihtne olla suhtes vaimustatud, kui käivad "mesinädalad". On lihtne pidada dieedist kinni nädal või kaks ...
See on lihtne, kuni see läheb raskeks.
Hoopis teine asi on olla püsiv.
Kõik suudavad alustada.
Aktiivne tegevus on suurepärane. See on hea esimene samm. Aga korduv tegevus – peaaegu autopiloodil – on see, mis viib suurte võitudeni. Lõppkokkuvõttes võib elu segi lüüa ka kõige ilusamad plaanid. Tööl läheb kiireks. Lapsed jäävad haigeks. Kui su dieedikatsed on alati olnud "kõik või mitte midagi" ja kui need on alati untsu läinud, siis vajad sa mustrisse sellist muutust, mis peatab lõputu läbikukkumiste jada.
Selle asemel keskendu väikestele võitudele.
Kommetes väikeste muudatuste saavutamine aitab tekkida usul, et muutused on võimalikud ja nii võib saada alguse positiivsete muudatuste sadu. Keskendu ühele kombele korraga ja nad muutuvad loomulikuks. Alusta igapäevase 10-minutilise trenniga ja mine sealt siis edas, kui 10 minutit on saanud osaks su päevarutiinist.

2. Ründa oma toitumises kohta, mis seda kõige rohkem vajab.
Sa tead, et trenniga pole võimalik parandada halba toitumist. Sa ei tea, kuidas alustada.
Ära ürita muuta oma toitumisviisis kõike, vaid vali üks koht ja stardi selle suunas.
Võib-olla on see hilisõhtune söömisorgia. Võib-olla hommikusöögi vahelejätmine. Võib-olla nädalavahetused.
Ründa kohta, mis seda kõige rohkem vajab, ja sa näed kohe tulemusi.
Kui oma päästikuid juba tead, siis tööta välja plaan nendega tegelemiseks. Ehk valmistad sa oma söögid pühapäeva pealelõunal ette. Ehk alustad iga päeva smuutiga. Ehk teed trenni iga nädal kindlal päeval ja ajal.
Lihtne nipp alustuseks: pane telefonis kalendrisse meeldetuletus kindlateks päevadeks ja kellaaegadeks, mil sa plaanid trenni teha. Nii on sul väike aruandekohustus selle seadme ees, mida sa iga päev enda lähedal hoiad.
Tagasilöögid ja juhuslikud trennide vahelejäämised on muidugi osa teekonnast. Rahune, rapsa endalt tolm maha ja roni tagasi sadulasse. Üks päev halba toitumist ei löö su kaalukaotamisprotsessi jalust. Pea seda meeles ja nii on vähem tõenäoline, et sa esimese muremärgi juures loobud.

C/P Õhtulehe artiklist
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    KAALUKADU - Kaalukate uus kodu -> Kaalu- ja söögiteemad Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Tõlkinud: